Vart jag mig i världen vänder

Hej där. Jag har då inte bloggat på en vecka eller nåt. Men jag vet inte varför jag skulle göra det. Ge mig en orsak. Nä. Precis.

Jag vet inte om jag ska fortsätta, jag bryr mig helt ärligt inte. Jag kan ju skriva bara för att men det känns så löjligt på något sätt. För jag har inget att skriva om :P

Jag har lyssnat på musik idag. Jag har ätit tomatsoppa. Jag har sett på Idol, jag tycker inte om de nya jurymedlemmarna, alls. Jag har lyssnat på gamla radioklipp från P1. Jag sov till klockan 11. Jag joggade. Jag läste. Jag skrev ett brev på franska.

Jaha. Världen bryr sig verkligen om jag åt tomatsoppa eller inte. Världen vill veta när jag vaknade. Verkligen.

Den här har spelats en hel del på senaste tiden. Jag älskar den, jag blir typ helt tom på insidan när jag hör den, fast på ett positivt sätt. Om det nu går. Men videon är fan läskig. Jag kommer drömma mardrömmar om de där...grejerna.



Vi hörs kanske inte igen. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0