Gamla kulturnattsbilder

Hej på er. Jag sitter här och har textkommunikation och är klar med min uppgift för länge sen. Så nu vet jag inte vad jag ska göra.

Frågar Viggo vad jag ska skriva om och hon säger att jag ska skriva om något jag tycker är kul. Då så skriver jag om Wordfeud. Det är världens bästa app. Jag blir fett beroende av det och kommer på massa ord. Igår var jag duktig och kom på ett ord och placerade det så att jag fick 52 poäng. 52 jävla poäng! Så stolt.

På fredag drar jag till Stockholm och ser The Ark. Jag kommer dö av glädje om allt går som vi tänkt. Jag och Rebecka och Ola Salo. Hahahaha, inte så. Ska köa hela dagen. Wiiiee.

Borde jobba mer med krönikans bajsdesign. Jag orkar inte, den är fin som den är. Tycker jag. Men läraren (som säkert står bakom mig och glor, han brukar göra det) tycker att allt ska vara jättekreativt. Jag vill vila hjärnan idag!

Ska till läkaren sen, de får kolla mitt öra. Jag har märkt att jag hör sämre nu också. Det är inte bra. Inte bra alls. Jag undrar vad det är för fel på mit öra, som "är kortare än normala människors", citat annan läkare. Och jag måste dra tidigare från skolan för att hämta Rebeckas läxor och lämna in hennes ledighetsansökan. Fett läskigt, jag hatar att träffa människor man en gång kände men inte känner längre, så blir det alla de där awkwarda tystnaderna och "nemen oj så stoooor du har blivit!". Man ba "neeeeeeej, låt mig va".

Kan ju lägga upp några bilder från Kulturnatten förresten. De är snodda från Facebook och från Viggo, Viktoria och Jessica. Bilder på mig då. För att jag är så ego.


Nu har min lärare stått bakom mig flera gånger och glott. Jag dog några gånger för att jag var tvungen att hinna klicka bort det innan han kom till stycket som handlade om honom, samtidigt som jag hade andra fönster öppna framför så jag fick inte bort det. MEN DET GICK BRA. Nu ska jag äta om en kvart eller så och innan dess ska jag spela Zombie Lane. Var hälsad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0