Those days

Hahahaha jag kollar igenom gamla PhotoBooth-bilder. Kolla vad jag hittade. Opublicerat material! Shit! Jag har långt hår på samtliga. Vet inte om jag ska sakna det eller inte. Det var fint men det känns som en försvunnen tid, det var då liksom. Nu vill jag hitta en ny frisyr. Jag är så trött på att det INTE HÄNDER NÅT GAAAAAAAAAH. Om mitt liv skulle vara lite mer händelserikt så skulle jag kanske inte bry mig. Men just nu så ba bajs neh nej nej jag måste göra nåt NUUUUUU. Så om ni har tips, just shoot it! Jag ska ha kort hår i varje fall.


Hahaha. HETA tjejer! Hahaha.


Så här ser jag ut nu då, utan smink. Är i en sån period nu. Men hallå, ingen bryr sig om jag har smink eller inte i skolan. Inte en kotte. Inte ens jag liksom.
Katrin hjälpte mig för jag ville inte vara ensam :D


Nu funderar jag på om jag ska lämna fotolektionen. Kjell är inte här och det finns inget att jobba med. Vi ska intervjua en fotograf. Jag och Viggo har mejlat honom nu och vi kan inte direkt springa dit och fota. Och jag ska jobba klockan sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0