Marilyn Monroe

Marilyn Monroe var ju rätt snygg egentligen. Vad gjorde hon för något? Vad jobbade hon som? Alltså jag har ingen aning. Det är ju lite efterblivet egentligen. Jag har till och med en bild på henne på väggen som jag har gjort själv. Den är inte så bra men jag satte upp den ändå. Väggarna såg så himla tråkiga ut.

Men seriöst, vad gjorde människan?!

Enligt Wikipedia var hon skådespelerska, sångerska och fotomodell. Att hon sjöng visste jag, det finns nån story om hur hon sjöng inför presidenten i en genomskinlig klänning.


Aa där var den. Fast den är väl inte genomskinlig? Aja.



Där är hon. Hon sjunger faktiskt fint. Men boring sång, haha, och vad gör alla de där läskiga tjejerna i lampan? Creepy.

Okej, hon fanns på riktigt alltså. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0