Kulturnatten

Igår var jävligt trevligt! ;) Var ute på krogen för första gången. Rättare sagt tre olika ställen. Jag blev sådär lagomt full och mår skitbra idag. Det är då man vet att det var lyckat. :D
Önskar verkligen att jag hade haft en kamera med mig, men jag har ju ingen och det kändes inte tryggt att ta med min syrras. Såatteeeee.

Haha jo vänta, jag tog visst ett kort. Det var vid Domkyrkan, massa tända ljus. Viggo var röksugen.



Undrar lite vad jag ska skriva om. Haha, jo, jag älskar när jag försöker vara poetisk när jag är full. Eller ja, jag försöker inte, men jag sitter och tänker och plötsligt kommer en mening upp i huvudet och jag ba "SHIT VAD BRA, MÅSTE SKRIVA NER DEN", och när man kollar på den dagen efter så ba "eeeeh....skitbra Sarah, skitbra....not."

Det här skrev jag igår någon gång: "Med ellipsar kring en lavendeldal, soltösen."

Jaaaaha. VAH?

Tack Viggo, för resten, för att du berättade dina åsikter om saker. xD Jag började tro att jag var lite sjuk i huvet. Nu fattar du säkert ingenting hahaha. Aja. Vi taaaaar det sen.

Gracias kaladalah. Det där kändes bara kul att säga. Nu ska jag tumblra. Adjöss.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, berättar alltid massa åsikter när jag är full xD

2011-09-11 @ 18:51:11
URL: http://viktorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0