iPhone app suger

13.45

Ahmajgaaaaad, det finns en app för bloggen! Nu kan jag blogga på tråkig lektioner! För jag har verkligen ingen tid annars. För mycket viktigt i mitt liv liksom.

Saker som hänt sen förra veckan:
- Klassen ska till Turkiet i mars. Det är helt himla awesome och jag kommer vara så himla glaaaaad! Jag hoppas bara att det går bra att flyga med tanke på mitt bajsöra. Det är fortfarande inte bra, men lite bättre.

- Totti har dött. Hon lade sig ner i ett hörn, vägrade äta eller dricka och dog igår natt. Jag begravde henne i skogen igår. Känns jättekonstigt, men jag är inte ledsen direkt. Lite synd bara.

- Farmor och Knut hälsade på oss i söndags. Jag hade verkligen saknat dem.

- Emelie besökte oss i skolab igår :) Vi ska antagligen ut på fredag! Ska bli kuuul :D

Sen kommer jag inte på nåt mer som kan skrivas här. Men det är lugnt ;)

Nu har jag slutat, efter en astråkig lektion i naturkunskap. Jag funderar seriöst på att få IG i skiten. SÅ HIMLA TRÅKIGT! Och läraren kan inte snacka, jag fattar inte vad hon säger. Klockan fyra ska jag och Viggo träffa en fotograf som heter Dan Pettersson, fota och intervjua. Jag är jättenervööös :S Men vi får ta och få det gjort bara, det får bli som det blir.

Okej, den här appen suger. Vägrar publicera grejer. Joråsåatteee.


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Najs blogg!! Har ni bra väder där du bor? hehe :D



DU! en proffsig design lockar fler besökare. jag säljer bloggdesigner för bara 150kr just nu, galet billigt! Bara som ett tips om du är intresserad! :)

2011-09-28 @ 16:04:22
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0