Calleth You, Cometh I

En fantastisk sak har hänt sedan jag bloggade förra veckan. Jag har sett The Ark live på deras sista konsert. Jag är fortfarande i extas trots att det har gått en vecka sen det hände. Jag och Rebecka åkte till Stockholm tidigt på morgonen, köade hela dagen, fick bra platser och fick se das vonderbara Ola Salo. Helt fantastiskt. Så fint. Becka fotade men inte jag, så jag ger er filmer som finns på Youtube istället. Alltså, kolla liksom. Jag dör.

Här grät jag.


Här grät jag ännu mer.


Här är en sammanfattning av allt. Jag önskar att jag fortfarande stod där och sjöng med till Breaking Up With God och hörde Ola ropa: "Sjung för mig mina varulvar!"


Mm. Så det har jag gjort den senaste veckan. Levt kvar i de timmarna. Lyssnat på deras musik. Kanske är dags att återvända till verkligheten snart, men vi väntar med det ett tag till tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0