Ingen rubrik alls överhuvudtaget

Hej! Hoppas ni mår bra, till skillnad från mig. Min hals är helt fucked up. Det gör ont att prata och det gör ont att svälja. När jag sväljer försöker jag göra det lättare genom att göra konstiga rörelser med huvudet, så jag ser ut lite som en struts.

Tre dagar sen jag bloggade. Jag tänkte att jag inte skulle blogga innan jag var klar med designen, men där fick jag tji, det kommer ju ta typ en vecka innan jag är klar. (Kan man säga "där fick jag tji"? Låter skumt.)

Så, vad har hänt? Jo, i fredags åkte jag hem till Lisa. Vi tog en lång promenad till ICA, fram och tillbaka några gånger. Vi bakade en skitgod kladdkaka med massa dumlekolor i (det var ju kladdkakans dag ju!). Vi åt tacos. Vi såg på Idol och käkade, förutom kladdkaka, en massa chips och godis. Roshanna åkte ut och vi vart nöjda. Vi hade skoj!

Igår smsade Viggo mig medan jag jobbade och frågade om jag ville gå på bio. Sagt som gjort, vi åkte till stan på kvällen och såg Colombiana. Den var asbra! Jag brukar tycka att action-filmer är kul, men den här var mer än kul! Över mina förväntningar. Se den!



När jag kom hem igår så stod jag utanför huset och kollade på stjärnorna. Keep in mind att jag just sett en actionrulle som handlar om en yrkesmördare som är fett läskig. Helt plötsligt hör jag en kille bakom mig som säger: "Jag ska visa dig hur man gör." Jag vände mig om och såg tre killar som var typ...tolv kanske? När de såg mig blev de tysta. Jag frågade vad de gjorde, och en kille sa: "Vi väntar på en kompis." Aha ja. Halvt gömda bakom garaget, nära vår cykelställning? My ass.
Jag gick in, var överdrivet dramatisk och sa: "Det är några skumma killar här utanför, gå dit!" Mina päron gick ut men de hade sprungit sin väg. Sen kom de tillbaka men då jagade mamma bort dem igen.
Dumma pojkar. Skaffa er ett liv.

Jag ska inte till skolan imorgon. Mår inte bra och är inte pepp. Har halkat efter nåt enormt nu senaste veckan, och då blir det så att jag bara lägger av med att ens försöka hinna ikapp. Det suger.

Jag städade mitt skrivbord idag. Kolla så fint. Fråga mig inte om det där dockhuvudet förresten. Det är Rebeckas gamla sminkdocka som hon fick när hon var sju och inte pallat slänga än.



BULLAR. BULLAAAAAAAR.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"A smile, a look, mixed with some love, are the best way to communicate."

- Bradost. En smart kille.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kladdkakans dag är faktiskt den 7.e novemeber! ;D

2011-10-09 @ 23:37:51
URL: http://viktorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0