Rufsigt hår och smutsiga jackor

Dagen idag var ÄNTLIGEN en knäpp dag. Jag har saknat såna dagar.

Först var jag i skolan och trodde jag skulle dö för att det var så meningslöst att vara där. Så efter textkommunikationen så drog jag till stan och träffade Vicki. Det var askul! Vi gick på dejt vid Fyrisån. Haha det kändes så, för vi frågade varandra "lära känna-frågor", typ "vad är ditt favoritämne i skolan". Sen ville jag ha godis så vi drog till ICA. Men då ändrade vi oss och köpte wienerbröd och choklad istället.

Sen satt vi utanför Åhléns vid en telefonkiosk. På marken. Precis som alla emos gör. Vi blev hyper på allt socker och allt blev helt galet. Typ, satt med våra huvtröjor på och glodde på folk för att se om de tittade på oss. Och Vicki gjorde konstiga saker med sina tummar xD

Helt plötsligt gick massa människor på en lång rad. Vi ba "vi hakar på!", så vi sprang efter och gick med. Typ 20 pers som gick genom stan, in genom butiker, på en lång rad. Folk glodde på oss. En kvinna kom fram till mig och frågade var vi var ifrån, jag ba "jag vet inte, vi bildade ett led bara". Sen insåg jag att vi visst hade kört följa John. Äh, men asså, vem bryr sig om IQ. Det var kul i alla fall. :D

Skjut.



Nu ska jag typ sova snart. Klockan är halv sju. Jaa. Jag ska upp klockan fem för att jag ska övningsköra klockan sju. Åh herrejösses, imorn kan bli en dryg dag. Jag har redan bestämt mig för att skolka från fotot. Jag ska liksom upp tidigt, köra bil, ha tre (fyra?) lektioner på rad utan riktiga raster, lektioner där jag inte gjort det jag ska. Sen ska jag dra hem innan fotot börjar och jobba. Jag kommer typ gå och lägga mig tidigast halv tio. 15 timmar mentalt arbete i sträck. Håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0