I'm their defenseless host

Kaos! Kaos! Kaos!

Nej, det var inget, jag var bara i skolan idag och det var rätt coolt. Är äntligen frisk. Nä, egentligen inte, men jag mår inte dåligt och kan prata. Så idag träffade jag Viggo igen, long time!

En sak som stör mig just nu med min kropp som ska vara så dryg hela tiden är att jag har ont i halva ansiktet. Det är typ örat/käken/ögat/en tand. Imorgon ska jag väl ringa läkaren. Om jag kommer ihåg det. Om jag pallar. Jag och telefoner har lite av den här relationen:



Det roligaste som hände idag hände på klassrådet. Vi snackade om studenten och hur vi skulle få tag i ett billigt flak. Vår klassföreståndare sa att vi skulle ligga med bönder. "Ni får ligga med bönder, allihop!" Sen lade Adrian upp protokollet på Facebook. Haha.
Någon bonde som läser det här? Inte? Hör inte av dig om du inte har flak eller är väldigt snygg.

Imogen Heap har släppt två nya singlar, Neglected Space och Minds Without Fear. Har inte lyssnat på den sista än, men Neglected Space är så himla fin, precis som jag visste att den skulle vara. Fick gåshud och grät när jag lyssnade på den. Då vet man att låten är bra.



"I'm a story in the morning,
and you're the author.
So pour out your masterpiece
."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0