I wish you couldn't figure me out

There are bruna saker in front of me. De kallas muffins och de är väldigt goda, kan jag berätta för er. Väldigt goda.

Idag har jag de facto pluggat. Suttit här vid datorn och gjort massa grejer som jag egentligen borde ha gjort i skolan. Jeremiah hoppade in i mitt rum och ville sälja muffins till mig för tio spänn, så de har jag mumsat på. Och jag har sett en dokumentär som heter For The Bible Tells Me So. Jettefin den. Önskar att jag sett den tidigare.

Tog en promenad med Noomi och såg på solnedgången. Ser tråkigt ut på bild, såklart.



Noomi blev gul. Ehehehehe.



Jag ska inte till skolan imorgon heller. Min hals gör fortfarande ont och ibland vill jag bara gråta för att jag är så trött på att hosta. Mina lungor pallar inte. Det smakade blod i munnen när jag hostade förut, blev lite rädd. Men med massa halstabletter och ibuprofen överlever jag förhoppningsvis.

Kate Nash – Nicest Thing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0