Spring runt och skratta, sitt still och njut

Jag lyssnar på random musik som dyker upp på Youtube och drömmer om vackra saker. Dagen var bra, jag jobbade med Frida, som jag verkligen har börjat tycka om att jobba med. Ska nästan bli lite tråkigt att vara ledig en månad, men samtidigt skönt.

På dramat idag hände helt sjuka saker. Vi körde improvisationsövningar och hade jättekul när någon fick idén att vi skulle gå runt på skolan, utklädda, och skrämma skiten ur folk. Så det gjorde vi. Vi låtsades vara turister och turades om att vara guider. Guidningen gick ut på att man skulle ljuga om allt man såg. Vi var jättefula och helt galna. Vi gick in i lärarnas fikarum och var taskiga som baaaara den. Vi sa att de fick betalt för att äta och att eftersom de var lärare så behövde de lite finare mat än alla andra. De filmade oss. Jag bara väntar på att dyka upp på Facebook i Snusmumriks hatt och gubbväst.

Först efteråt som det smälte in hur mycket vi skämt ut oss. Jag vågade inte käka i matsalen, där jag och en tjej från turism sprungit förbi för att "golvet var giftigt". Så jag drog till stan och käkade på Subway istället. HAHAHA. Sjukt vad mycket jag kan göra när jag går in i en roll, men när jag är mig själv så vågar jag ingenting.

En random låt jag lyssnar på. Digga den eller förgås.



Mitt humör:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0