Sleepover

Klockan är halv fyra och jag är inte ett dugg trött. Emelie och Viggo är här! Det har varit jättemysigt. Vi skulle ha filmkväll men vi har bara kollat på en film. Sen har vi gått på promenad och snackat. Jag har saknat Ämmellää!

Jag älskar att snacka med dem om allt möjligt. Typ, jag har inte så många att snacka med som förstår min knäppa hjärna xD

Nu vill em sova och jag är aspigg. Gaaah. Ska se på massa klipp Med magnus betnér hela natten. Älskar honom, är inne i en period då allt jag tittar på på youtube har med honom att göra. Så det ska jag göra nu. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: KAROOFOTO -

fin blogg :)



och du, ta inte det här som spam, men tänkte bara tipsa om att jag fixar bloggdesigner för 150kr, kika gärna in !

kram

2011-10-01 @ 12:10:29
URL: http://karoofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0