Jag är friii som en fågel

Severely early. Klockan är åtta och jag sitter här i pyjamas. Det här är en riktig bad hair day. För det första måste jag klippa mig, för det andra ska jag inte klippa luggen utan håller på att spara ut den. Luggar är dryga, men ack så fina så länge de varar.



Jag bokade körlektioner idag, så nu ska jag börja köra igen. Finally. Insåg idag när jag fick lönebeskedet att jag inte behöver oroa mig för att inte ha råd. Det är helt underbart, att slippa oroa mig för den saken. Nästa månad är jag förresten ledig från städningen, najs. :)

Vi fick tårta på svenskan idag, det var också najs! Moa fyllde år och tog med en tårta. Det var typ höjdpunkten på dagen, haha.

Nej men jag vet inte. Ibland är dagar tråkiga utan att vara dåliga för det. Det hände inget speciellt idag men det var ingen dålig dag för det.

Inatt drömde jag om att jag kunde flyga. Jag vet att många brukar drömma sånt men jag har liksom aldrig gjort det. Egentligen flög jag väl inte heller, helt ärligt. Jag drömde att jag stod högst upp på en brant skidbacke som var täckt av lila snörök. Musik gick igång och jag började åka, men jag åkte inte bara ner utan gjorde värsta freestyle-numret (jag vet inte riktigt vad det heter, det där när man gör volter och stajlar med skidor eller snowboard, men ni fattar vad jag menar). Helt plötsligt så gjorde jag något så att jag började spinna så mycket att jag vann över gravitationen och flög en stund. Samtidigt så spelades en blandning av de här låtarna:



och



Heeeelt normalt med tanke på att jag sett Rasmus på luffen EN (1) (!) gång i mitt liv när jag var mindre, och sett Fantomen på operan två gånger. Men mitt undermedvetna måste förknippa dem med frihet på något sätt, jag vet inte.

Jag borde kanske skaffa en blogg där jag samlar alla mina drömmar eller nåt? Haha, det vore rätt kul. Ska fundera på det.

Godnatt nu. Jaa, godnatt. Helt sjukt, klockan är 20:37. Men joorå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0