"I'm a little bit..." "Fucked up?" "Yeah."

Jag borde göra om det här till en sjukdomsblogg, för det är så mitt liv ser ut just nu. Jag har varit sjuk i en vecka nu och det blir inte bättre. Det är mest halsen som krånglar. Igår hade jag tappat rösten helt. Jag och Frida jobbade (jaa, jag jobbar ändå) och jag kunde inte prata med henne. Kände mig dum.

Idag tänkte jag att jag ändå var tvungen att åka till skolan för att ge Viggo hennes nycklar och matkuponger. Jag fick skjuts in, gav Viggo hennes grejer, fick skjuts tillbaka till stan igen och tog bussen hem därifrån. Jag dog. Jag gick och lade mig och sov fem timmar. Mitt på dan? Jag får i och för sig ingen sömn på nätterna på grund av rethostan, men ändå.

Joråsatteeeh. Jag har väl inte gjort något vettigt. Har kollat runt på hur högskoleutbildningar funkar. Nu kan jag det. Varför lär man sig inte sånt i gymnasiet? Är inte det väldigt viktigt ändå?

Det enda som händer imorgon är att det är Idol. Allt jag kommer på. Och att jag verkligen måste plugga, herregud. Jag har pluggat varje dag fast jag varit sjuk, men idag sov jag istället. Dessutom behöver jag fråga Åsa massa frågor och jag känner mig så dum, för hittills har jag mejlat henne varje vecka. Hon måste tycka att jag är helt efterbliven.

Mariah Carey är så gullig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0