Det blev en död helg

Att jag kan vara så här seg, det är inte klokt. Jag har i stort sett gått runt i pyjamas hela helgen. Jag sa att jag skulle plugga i helgen, men ja, det blev ju inte riktigt av...

Nej, det har inte hänt nånting egentligen. Jag sitter just nu och är lite less på att alla ska bråka hela tiden. Fattar inte det charmiga med det liksom.

Jag försöker läsa ut en bok som jag började på igår. Saken är den att jag måste lämna tillbaka den till biblioteket men jag har knappt börjat på den. Så jag ska försöka läsa klart den idag och imorgon. Art Objects heter den och är skriven av Jeanette Winterson. Så klart. Den handlar om vad som är konst. Haha. Jaa. Typiskt mig.

Men den har fått mig att tänka. Fått mig att tänka på hur jag använder min tid egentligen. Det känns som att jag slarvar bort dagarna med att göra ingenting. Det är skolans fel mest. Men egentligen, behöver jag Facebook? Behöver jag Twitter och Tumblr och måste jag blogga? På ett sätt känner jag att jag måste, annars skulle jag inte ha någon kontakt med människor, men tänk om jag kunde använda den tiden till saker som jag verkligen vill göra? Jag håller fortfarande på att fundera på det där, så jag har inget svar på frågan än, hehe.

Skola imorgon igen. Något som tar upp väldigt mycket av min tid, fast jag inte vill. Men bara 7 månader kvar minus lovdagar. Jag får bita ihop.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"It has teeth, art, and a way of cutting through to the soft parts untried." - Jeanette Winterson

Kommentarer
Postat av: Tonyfiona

Very informative...God Bless

2012-01-16 @ 12:17:09
URL: http://tonyfiona.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0