Fars dag och fina syskon

Imorgon är det skola - nej vad säger jag, det är det ju inte alls! Två av tre lektioner är inställda och på den tredje, då ska jag faktiskt till läkaren. Så vad säger ni, time to dance?



Idag var det fars dag och det firades. Jag kom på att jag hade lånat kameran från skolan för några veckor sen och inte lämnat tillbaka den, så jag fotade lite. Jag har söta syskon, jaadå.









------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Får jag erkänna en sak?

Det känns som att jag borde det.

Jag är rädd.

There we go.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag + läkare + imorgon = sant. Det är bäst för honom att han kommer på vad som är felet. För gör han inte det får jag DAMP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0