Värsta festen här asså

Här bloggas det för fullt ser jag! Men jag har inte varit sugen på att blogga. Jag var trött och ville göra annat, och jag har haft en sån där känslomässig kris då jag tänker att det inte spelar någon roll så whatever om jag bloggar. Och så tänker jag fortfarande, men jag hittade en fin låt som jag ville dela med mig av. Så nu blir det att jag säger hej också. Hej hej hej.

Honey, the party, you went away quickly
But oh that's the trouble
With ticking and talking
I lick the ice cube from your empty glass
So we stayed much too late
Till they're cleaning the ashtrays

Do you have change or a button or cash?
All my pockets hang out like two surrendered flags
Oh, but I'd pay an evening to keep my conscience clean
I'm keeping my eye on the exits
I'm steady now

How did we get here?
With creaks in these chairs
Oh there aren't enough hands to point all the fingers
But I sit transfixed by a hole in your t-shirt
I've said much too much in the trying to speak up.




Jag hade ett trevligt höstlov. Jag gjorde vad jag ville, vilket var att sitta hemma och göra typ ingenting, haha :D Men jag var ute med Viggo en kväll, det var riktigt kul! Haha! Sen umgicks jag med Frida en kväll också. Annars hände practically nothing.

Nu är jag sådär sjuk igen. Gud vad jag inte pallar vara sjuk. Jag fattar inte varför jag är sjuk heller, det är massa småsaker hela tiden hit och dit och det är bara drygt. Just nu är jag förkyld. Igår hade jag 38,4 graders feber. Imorse hade jag en hemsk hemsk hemsk mensvärk. Och jag tänker att egentligen borde jag ta det till en doktor också, för det är väl fan inte normalt att svimma på grund av mensvärk? (Jag gjorde inte det idag, men jag har gjort det förr.) Vanligtvis så vet jag precis när jag ska ta ipren eller alvedon för att slippa värken, men om jag får mens under natten så är värken redan där när jag vaknar och då är det för sent. :(

Mmm, mysigt samtalsämne.

Jag har förresten övningskört två gånger. :D Jag älskar att övningsköra! Fast förra gången gick det inte så bra, hehe. Men jag lärde mig flera nya saker.

Haha, min frånvaro ligger på 21%. Jag älskar mitt liv. Typ allt är ju anmäld frånvaro? Liksom, har jag dåligt immunförsvar, eller vad?



Näsdukar is the shit. Och rufsigt hår och konstiga ögonbryn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0