Jag ska aldrig mer kalla mig själv för dum

De är helt sjuka borta i USA just nu. Först fick någon för sig att de skulle bekämpa piratkopiering, asså sånhära vahättere stöld av saker på internet. Men sättet de vill göra på, som de vill att lagen ska se ut, skulle göra att bl.a Youtube, Twitter, Tumblr, Facebook, YOU NAME IT, skulle få stängas ner. Vilket ju är helt sjukt. Helt himla sjukt att staten ska kunna stänga ner hemsidor. Det kallas censur, retards.
Nu kommer nog inte det här gå igenom, tror jag. Folk är för anti det, det skulle bara skapa väääärldens läskigaste och farligaste proteströrelse av folk som har abstinens för att de inte får spela Tetris. Så det är nog chill.

Men sen läste jag det här: (bloggen dampar så ni får kopiera länken: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2062056/Pizza-vegetable-Congress-set-slices-school-lunch-menus.html ).

Läs.
Läs.
Läs.
Läs.
Läs.

Om ni inte orkar läsa:

I USA har de bestämt att pizza räknas som grönsak för att det finns tomatsås på den.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Jag trodde det var ett skämt! WTF! Det är inget skämt!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0