It's friday, friday

Fredag, igen! Veckorna går så himla snabbt.
Mitt humör är på topp. Igår gick precis som jag ville, jag höll ett tal som gick asbra, det var kul på fotot och jag kände mig fantastisk. Idag har jag haft drama och det har också varit asskoj.

Jag kom på en sak igår apropå talet som Ebba höll. Egentligen, vad är det här för skit med att säga "om ett år ska jag" eller "imorgon ska jag" när livet börjar NU?! Man ska leva mer i nuet. Jag vill försöka även om det inte är min starka sida.
Det var allt från denna filosof, ciao.


Man försöker se ut som att man inte alls sitter och tar bilder på sig själv. Inte så lätt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0