Hoppsan

Sitter i min säng och har lite dåligt samvete hehe. Men det går nog över snart. Saken är den att jag gick ut igår (ADRIAN LUX PÅ FLUSTRET AAAAH) och kom hem så nykter som det bara går att bli. Ne. Men mamma var vaken hahaha. Jag försökte prata normalt men jag var inte så dum att jag trodde att hon gick på det. Jag luktade rök och när jag kollade mig själv i spegeln började jag asgarva. Haha.

Hur som helst, idag sa hon retsamt att jag var ganska snurrig igår. Så nu har jag alltså varit full inför mamma. Sjukt ju. Och asfnäeifnafeäaofrgerf, jag drack typ ingenting igår. Men så kan det väl gå. Kanske är det det här med att man försöker se så normal ut som det bara går och därför failar. Jag vet inte.

WHATEVER, man lever bara en gång.

Nu idag ska jag vika reklam, plugga och skriva massa på NaNo som jag missade igår. Tror jag väntar några timmar. Typ, fem. Eller tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0