It's a beautiful day!

Åh, äntligen kan jag blogga! Seriöst, igår var en knäpp dag ju. Jag vaknade med världens mensvärk så jag så gott som svimmade. Japp. Sen när jag fick en Alvedon blev jag helt hyper istället. Haha. Är detta normalt? I guess not.

Med det sagt så är dagens inlägg inlett och härmed anses inlägget vara på god väg.



Det där är jag idag. Jag är glad idag. Jag gick upp klockan nio och åt en croissant utomhus. Det kan inte bli mer feeling alltså! Jag åkte till skolan, såg Grease som några i min klass var med i och sen hade jag muntligt nationella i engelska. Det gick faktiskt bra och var nästan lite roligt. Men jag fattar inte varför Ann-Charlotte envisas med att spela in en när man pratar. Man blir ju så himla nervös!

Sen satt jag och Emelie ute på gräsmattan och solade. Vi glömde bort provet vi skulle göra och drog. Hon åkte hem och jag gick till trafikskolan och träffade Vicki. Vi tränade på några frågor och lärde oss bland annat att man inte ska parkera en bil med katalysator i torrt högt gräs. Tyckte vi var kul innan vi förstod att det inte var ett skämt.

Och nu sitter jag här och försöker hitta foton att lämna in till Kjell. Det går nog rätt bra. Mina päron är sura och går runt och gnäller. Jag ser på roliga filmer som jag och Becka har gjort och skrattar. Jag kan go on forever, jajaja. Ha det bra! Cause I will!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilla!

2011-05-10 @ 10:52:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0