Seriöst, Petrus, var är du när man behöver dig? Cutta av mitt öra NU!

Hörrni vettni, en väldigt läskig sak hände idag. Min lärare berättade att min frånvaro ligger på 18,7 procent. Hjälpes. Blir det över 20 så kan de ju dra studiebidraget, kära CSN. Så det blir skola fram till sommarlovet! Det hade jag tänkt ändå, jag har så himla mycket att ta igen så jag måste gå ändå. Och det går faktiskt riktigt bra nu, jag lämnar in saker och känner mig rätt så duktig.

Andra intressanta saker:


1. Jag umgicks med några tjejer i klassen som jag inte brukar umgås med och insåg att det de alltid pratar om är mat. Är det normalt? Jag tror jag ska börja med det. "Hej, vad gjorde du igår?" "Jo, jag åt en alldeles förträfflig rostbiff med majs och bruna bönor till. Vad åt ni då?" Liksom, så himla enkelt och man lär ju inte precis börja bråka om ämnet (om det inte finns någon dryg moralsnubbe som blir förbannad för att inte alla äter som hän.)(För resten, hän är mycket bättre än hen. Hen är höna. Hän är hän.) I alla fall, vi hade det kul!

2. Jag gick på idrotten. Jag minns inte när det hände sist. Jag var duktig. Lärarkandidat skrattade åt mig för att jag gjorde massa armhävningar trots att jag inte behövde. Lärare stod bredvid och skrattade med. Sadister.

3. Mitt öra knäpper. Det typ låter och har sig. Dunno why.

4. Hur kan man fira att Usama är död? Liksom okej, jag vet inte om han förtjänade det, jag är inte Gud, men man går inte ut på stan och dansar. Då är man ju inte speciellt mycket bättre själv.

5. Mitt öra gör faktiskt ont nu. Tips någon?

6. Jag funderar på att kolla in tumblr. Men jag känner på mig att jag kommer vara fast för evigt om jag gör det.

7. MMMMMMMAMMMAAAAAAA den blev ju bra!!



8. Jag vill festa. Eller alltså bara ha massa människor runt omkring mig. Jag och Lisa kan gå på stan och dregla för att det är så mycket folk där eller nåt.

9. Mitt öra håller på än. Kan det sprängas?

10. Jag har nationella i engelska imorgon. Jag har inte läst igenom papperet. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0