Does it hurt, that she's married? I mean, does it hurt...your heart?

Den där nässprayen är seriöst läskig. Jag känner mig som värsta syrebomben. Jag får in så mycket syre när jag andas, helt underbart. Aa.

Jag var så duktig idag, gjorde klart den största fotouppgiften. Nu har jag tre uppgifter kvar, en i idrott, en i naturkunskap och nån skitliten grej i foto. Den sista är den enda som faktiskt behöver vara inne innan betygen sätts eftersom de andra kurserna fortsätter nästa år. Sååå. Det är rätt chill.

Eftersom jag typ inte har något plugg så har jag sett ett Grey's Anatomy avsnitt. Fy vad jag hatar Alex. Kan inte nån döda jäveln? Eller i alla fall ge honom sparken? Jag insåg idag att min favoritkaraktär faktiskt är Christina. Om hon dog istället för George skulle jag bli förkrossad. Hon är så himla känslokall men ändå så smart. George är bara söt. ^^



Sen har jag kollat massa ICA-reklamer som jag inte har sett. Jag satt i en timme och bara klickade runt på Youtube. Jag tror jag borde skaffa mig ett liv.









Kort sagt skrattat ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0