Oioioi

Jag har precis varit på Livets Ord med mamma. Lite otippat, ja. Men vi var där och såg Rebecka sjunga. Stackarn förlorade rösten igår men lyckades ändå på nåt sätt sjunga de allra flesta toner. Hon sjöng ju då andrastämma så det var inte hela världen. Det roliga var att när hon skulle presentera sig så sa hon: "Hej, jag heter Malin..." Vi ba eeh, näe? Haha. Hon förväxlade sig själv med sin bästis. Gulligt.

Snart är det sommarlov. Åh vad jag har tjatat. Dessutom ska det bli party på fredag med hela GUC. Weeeee vad awesome. Nu håller jag tummarna för att jag får sova hos Emelies mormor (hahahahahahahaha vad kul det låter xD) den natten. Eller hos okänd kille tillsammans med Emelie, vilket säkert skulle fungera skitbra. Hahaha. Nä.

Igår sprang jag, Emelie och Katrin runt och lekte småbarn på en lekplats. Vi var ganska busiga den dagen, typ ringde på dörrar och sprang därifrån. Det var mysigt. :D



Det där är en bild på mig. (You never know.)



Emelie visar sitt hår för Katrin. Skum bild.

Nae, hedåa, nu ska jag äta och kolla igenom alla fina bilder på kaninerna som jag tog idag. De är så söta. ^^

Kommentarer
Postat av: em

haha, what? :p

2011-05-25 @ 19:13:58
URL: http://abcbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0