Hej onödigt inlägg.

Hej kära ni! Det är natt men det skiter vi i.

Igår. Jag och Lisa åkte in till stan, köpte mat och satt på bryggan. Det var riktigt mysigt. Vi satt och pratade och kollade på fiskar. När vi var klara med det åkte vi hem till henne och gjorde chokladbollar, och Vicki joinade oss. Vi såg på Talang, som jag inte har följt alls, och sen såg vi Vägen till lycka med Will Smith (<3) i huvudrollen. Det var en skitmysig kväll. Fick inga bra foton med min kamera, bara med min mobil och de bilderna är fast där. Och jag har försökt lägga upp de dåliga bilderna i 20 minuter nu men varje gång det händer så kraschar internet. Så tyvärr.

Idag har inte varit en rolig dag. Jag har delat ut reklam tills fötterna värkte. Och både igår kväll och idag har jag varit ganska arg på saker. Jag får se om jag tar upp det någon dag. Just nu försöker jag bara smälta att vissa verkligen gör så här och tror att de kan komma undan med det. Men hell yeah, det är skönt att vara arg ibland. Istället för att känna att allt är hopplöst så gör man något åt saken. Så arg är jag, och effektiv på köpet. Jag borde vara arg oftare.

Shit vad konstigt det känns att inte avsluta med en bild. Aja. Curse you, blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0