16 maj 2011

Oooh, den här dagen har inte gått som jag vill. Mest irriterad är jag över att jag var tvungen att åka 40 minuter med buss till tandläkaren, och så tog det typ två minuter, sen var det klart. Sen 30 minuter hem igen. Inte okej.



Jag försöker skriva en uppsats om medier och krig. Det går sådär. Okej, jag har gett upp. Nu chattar jag med Johanna i stället. Visste ni att 4% har sex framför tv'n? Finns alltid nåt man inte vet.



Jag är djup idag. Och aningens hyper på grund av all hostmedicin. Jag vet att sommaren kommer bli fantastisk, med Cityfestival, Sunne, Frizon och annat. Jag vet också att jag alltid känner mig så ensam på somrarna. Jag har alltför många människor som springer runt i min närhet som jag vill slippa och alltför många som bor så långt bort att jag inte hinner träffa dem. Så det är lite bittersweet.



Varför såg folk på hockey igår? Ofta folk bryr sig? Hm. Ingen brukar bry sig. Jag har inte hört nån snacka om hockey förrän igår. Jag tror det bara är en ursäkt för att få festa. Jaarå!



Rebecka går och lägger sig nu?! Seriöst, klockan är kvart i nio?! Kvinnan är sjuk.

Har ni märkt att mina blogginlägg blir väldigt långa nu för tiden? Det är för att jag inte har något liv OCH är glad. Annars är jag antingen ledsen och har därför inget liv, eller så är jag glad och skaffar mig ett liv. Nu är jag bara lat och orkar inte hitta på något att göra, förutom att plugga, vilket nog är bra. Och för att jag har kommit på hur kul det är. Inte för att många läser, men det är kul ändå.

Jag har hittat en sida där man kan se alla avsnitt från Grey's Anatomy. Så nu ska jag se det istället. Weeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0