She's got her lipstick on, here I come, dududum

Jag är så himla stolt över mig själv! Mm, för jag har skrivit klart det där svenska-talet nu. Jag ska ha det på tisdag och jag är redan nervös. Jag borde inte vara nervös men jag kan inte låta bli riktigt. Jag gillar liksom inte riktigt inledningen på det, jag börjar med att läsa en dikt men folk kanske inte gillar dikter... Eh. Whatever.

Seriöst, jag har kollat på bilderna från Valborg nu. Vi är så himla mongo! Jag har liksom lyckats fota precis när någon gör skumma miner. Lisa ser galen ut överallt. Jag har en bild på när Lisa ligger på filten och Jakob ligger bredvid och ser så himla stolt ut. Nej, jag ska redigera dem innan jag lägger upp dem. Det har blivit en vana att redigera dem även om de inte behöver redigeras, så jag måste. Sen har vi för resten de där bilderna då Vicki sitter bakom Janna med sina ben i hennes knä så att Johanna ser ut att ha dvärgben. Synd att jag inte fotade och filmade under kvällen, hade varit så himla kul att se nu i efterhand.

Ja jag har tråkigt. Jag vill festa. Jag skulle kunna göra det nästa vecka, i Västerås igen, men jag har så mycket plugg och jag vet inte om jag orkar vara bakis på jobbet igen. Men Sarah måste inte dricka. Ne. Men det kommer jag antagligen göra ändå. Såe.... Jag tror inte att jag åker. Men jag kommer säkert ångra mig och åka ändå. Åh så komplicerat.

Jag ska till Sunne i sommar!
Jag och mina tre äldsta systrar ska dra dit. Okej, jag och Rebecka har inte kollat med de andra, och egentligen borde inte Noomi följa med för hon minns ju ingenting från den tiden. Den enda anledningen till att vi vill dit är för att se platser vi bara minns, och för att träffa farmor och Knut och våra fastrar och kusiner. Och jag vill träffa några gamla kompisar som jag inte träffat IRL på 3-6 år. Det är världens håla, hehe. Finns inte så mycket att göra där egentligen, bara Sveriges finaste natur och så.

Jag borde plugga nu. Men solen skiner igen så jag kanske tar en promenad i stället. Och jag måste köpa brun-utan-sol-kräm till mina fötter. Jag har gått runt i shorts och converse, så mina fötter är jättebleka medan mina ben bara är lite bleka. Fail.

Min vackra syrra. Gissa om jag är advundsjuk.


Kommentarer
Postat av: Penny

Designutlottning på bloggen!

Var med och tävla om en enkel rosa design.

Läs mer på peennys.blogg.se



Ha en bra dag!

2011-05-15 @ 20:37:18
URL: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0