♥ Sommar ♥

Jag kom till skolan lite väl tidigt idag, tror jag. Jag tänkte att jag skulle skriva klart en uppsats. Det gjorde jag också. Jag är klar nu. Det är en timme tills idrotten börjar. Fail.

Och jag hade tänkt vara med på idrotten idag, fast jag inte vill, men jag är så himla förkyld så jag vet inte. Jag tror inte jag är med. Han kommer nog inte tro mig när jag säger att jag är sjuk men jag kan ju knappt prata utan att låta som en 80-årig gumma. Så jag tror inte att det är världens bästa idé.

Tänka sig, nu är det en vecka och en dag kvar tills jag slutar tvåan. (Jag försöker att inte låtsas om att jag måste simma nån gång veckan efter.) Snart sommarlov. Jippiiiieee! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0