"Ring ring!" "He-hellooo?"

Jag sitter i skolan och försöker göra klart en förpackning och det går inte bra. Alls. Den ser just nu ut så här:


Texten ska inte vara så stor, det är allt jag vet. Och färgen är ful. Hjälp meeeej.

Det är torsdag! Jag var i Stockholm igår och hade skitkul. Vi sprang runt på stan och skulle hitta ställen och samla poäng. Mitt lag var awesome och kom tvåa. Sen käkade vi sallad på ett ställe som hade jättedålig service och inte alls var värt pengarna, men det var så soligt så det spelade inte så stor roll! :D

Vi såg Tartuffe på Stadsteatern. Jag tyckte om den jag. Sen gick jag, Emelie, Sara och Rebecca runt på stan och jag shoppade tills jag inte hade några pengar kvar. Faktiskt. Jag har 58-x kronor på mitt kort nu. Råna mig inte, alltså.

Mitt öra är fortfarande inte okej så idag ska jag ringa Sjukvårdsupplysningen eller vad det nu heter och fråga vad det är för fel på mig. De kommer nog säga att jag håller på att bli döv och att det inte finns något att göra åt saken.

Hahahahahaha jag dör, nån kille i datasalen spelar den där Jack Sparrow-låten. Hahahahahaha!!!

Mm. Jag saknar mina bästa vänner. Det är snart sommarlov, tack och lov. Jag vill ha massa kramar, spela jättehög musik, sola, skratta, dricka, känna mig jättejätteglad. Det är bara några dagar kvar nu! Jag överlever nog.

För resten, jag har en iPad innan sommarlovet. Det har inte niiiiiiii.


Jag har dina örhängen Johanna! Be proud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0