MAJ MÅNAD ÄR SNART SLUT

Aaah maj gaaaad jag har inte bloggat sen i söndags. Fy skäms på mig. Jag tror inte jag gjorde något vettigt igår ändå. Nu sitter jag i den förbannade gk-salen som jag kommer slippa nästa år (hoppas min lärare inte står bakom mig och läser). Jag fick VG på löken jag ritade. Jag hoppas jag kaaanske kan få VG i ämnet.
Jag var till läkaren idag. Hon sa att jag har vätska bakom trumhinnan efter min långa förkylning. Vad göra? Tryckutjämna 50-60 gånger om dagen (O.o), tugga tuggummi (O.o) och använda en kortisonnässpray som kan göra att man börjar blöda näsblod om man använder den fel (o.O). Det går över om en månad ungefär. KILL ME JAG VILL INTE GÅ RUNT MED DET HÄR KLUCKANDET I EN MÅNAD TILL! Men jaha. Kul.
Men snart har jag min sista svenska-lektion för den här terminen. :D Vår lärare hatar oss men jag tror hon tycker om oss tillräckligt mycket för att ge oss fika. Jag vill veta om det gick bra på mitt tal förra veckan. Gud vad jag babblar om ingenting, men jag är riktigt kärleksfull idag. Love ya all bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0