Himla sjuka tidsfördriv I hate uuuuu

Helgen är över! Valborg och allt är liksom, slut. O.o Jag ska lägga upp bilder så snart jag kan. Egentligen borde jag hålla mig ifrån datorn resten av maj eftersom jag slutar om 25 dagar och har typ hela terminen att ta igen. Lite överdrivet kanske. Men bara lite.
Jag älskar alla citat jag har fått tag i på sista tiden. Så jag tar och delar med mig av min vardag när den är som roligast. Bitte!

"Man kan vara kille, 20 bast och vara tant. Punkt." -Daniel

"Ni går en sån jävla fejk-version av gymnasiet!" -Kattis

"Ofta folk går förbi här utan att säga hej? Utan att betala tullavgift?!" -Vicki

"Vad är det annars som stiger mot solen? CIDER!" -Vicki

"Det FINNS EN RYSK APPARAT MAN KAN KÖPA!" -Ingrid

"Vi! Smaklökar! Bra!" -Jacke

"I'm getting blown under the blanket!" -Jacke

"Tuttar vad det brinner!" -Lisa

"Jag är ingen gris, jag är en man!" -Vicki

"Jaa, nu rullar grisjäveln!" -Becca

Hah, okej, bara jag som fattar. Men jag försöker ha en ursäkt till att inte plugga. Kill meeeeeeee.

Kommentarer
Postat av: Vicki

"Ofta folk går förbi här utan att säga hej? Utan att betala tullavgift?!" -Vicki Näär sa jag den ? Hahaha

2011-05-02 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0