High or low, fast or slow

Vad beror ägarkoncentrationen inom medierna på? Kan ni svara på det? Då får ni en godis av mig. Eller kanske två.

Jag har ont i magen. Hej på er!

Vad gör ni? Hur står det till? Tycker ni om mig fast jag är dålig och inte bloggar enough? Nu fick jag Let Your Body Decide på hjärnan.


Den är väl fin, antar jag. Jag tycker den är rätt boring. Men The Ark funkar alltid.

Jag tror jag är här för att jag inte vill skriva. Men seriöst, den boken jag använder suger, och var hittar man information om Bonniers och alla de andra? Hur ska jag kunna veta varför de äger så mycket? Jag känner inte dem jue!! :'( Okej, överdrivet emotionell...

Kommentera nåt fint kära barn. Jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag saknar diiig! Saknar också friskhet (haha) och tandläkare med mycket morfiiin!

2011-05-04 @ 13:46:41
URL: http://viktorian.blogg.se/
Postat av: Vicky

Jag tycker din blogg är bra ändå Sarah, och DU är BÄST =)KRAM <3

p.s. Vi borde göra prov på Upplands tsmns snart igen ;)

2011-05-08 @ 12:45:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0