Cider

Seriöst. Jag drömde sjukt inatt igen. Jag var till exempel i Frankrike och letade efter en kille som hade försvunnit. Jag har ingen aning om vem det var. Aa, sen drömde jag att jag hade en svart labrador som hette Cider. Asså. Allvarligt.

Solen skiner, jag har solat och nu sitter jag och pluggar mediekommunikation och lyssnar på den här låten:



Videon kan vara den töntigaste i min tönt-samling. Vad i hela friden håller de där killarna på med? Det ser bara skumt ut när de dansar. Och hon har en sån där äckligt bitchig attityd. Hon känns som en som lätt skulle kunna vara den som mobbade en i skolan när man var liten. Men jag gillar låten, den är lite små-somrig så där.

Nu ska jag fortsätta "plugga". Det går ju så bra....hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0