Aspakvade

Jag är bitter idag. PMS ftw och mamma tycker inte om mig, inbillar jag mig. Men jag är bara ivägen hela tiden. Gwoooooh stackars mig.

Janna kallade mig för mumsai i ett sms. Det ska nog stå något annat egentligen. Anteckna det. Jag måste komma ihåg att berätta det för henne i morgon, Och nej va gör hon människa, går hon runt och babblar om meeeej??! Hahaha, yay. Haha detta: "En dag, du, ja, **** aspakvade." Haha...eh....jo, självklart Janna. Jag håller med. Aspakvade.

Jag fotade idag me en kamera som jag fick låna från flanell-Kjell. Jag fotade inget som jag borde ha fotat. Fail. Och jag har inte gjort klart uppsatsen i svenska, men nääästan. Jag har faktiskt gjort ett nationellt prov i Engelska B. Det var lätt. Tror jag, jag kommer säkert få G bara för att jag säger så, men det var faktiskt rätt lätt.

Skola, nej tack. Nu ska jag tänka på annat. Sömn, till exempel. Jag har ont i hela kroppen efter träningen igår och jag är helt slut efter en pain in the ass-dag.



ALLTSÅ JAG HITTADE INGEN BILD MEN JAG HAR INTE LAGT UPP NÅGON PÅ ÅR. Det får bli en på min fina närvaro, jag har fortfarande inte redigerat bilderna från Valborg och de jag tog idag har jag inte pallat titta på än. Därav bildvalet.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Awsome! :D

Of course it is Megan Fox! :D

Jag älskar hon :D

2011-05-07 @ 00:07:00
URL: http://rebeccahoe.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Asså, Kattis bara skräms ju xD

2011-05-07 @ 10:51:56
URL: http://viktorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0