AAAHAHAHAHAHHAHAHAHA hej.

Asså jag är så himla trött. Jag sitter och försöker skriva den där uppsatsen. Jag tror det går bra, men jag är så trött att jag inte vet vad jag gör. Den här meningen tycker jag är så himla rolig: "Till exempel ägs NBC i USA av GE." Hahahahaha. Det är inte kul alls, men gud vad jag skrattar. Jag borde sova. Rebecka gick och lade sig åtta ikväll. Jag är seriöst orolig för henne. Jag hittar inte mina glasögon. Mina ögon svider.

Jag har gjort en lista med provocerande låtar på Spotify. Jag har spelat slut på min första låt. Så deprimerande, jag älskar den. Jag vill få tag i 49 spänn och ba.... Leva livet. Goddag.



Jag och min prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0