Meh utropstecken meh

Underbar dag idag! Jag hade roliga lektioner, och de som inte var roliga fick vara tråkiga utan mig. Dessutom sken solen. Jag var typ hyper, jag fick med mig så många roliga citat, solen sken lite extra, liksom. Vi spelade maffia i skolan, vår lärare i mediekommunikation var bara allmänt konstig, sådär som han brukar vara, och jag har börjat spela Zombielane. Så himla beroendeframkallande! Haha.

Efter skolan satt jag och Emelie på bussen och diskuterade livet, big bang, tankar och massa underbart skit. Sen bestämde jag mig för att vi skulle dra till Musikens Hus. Vet ni hur högt det är där inne? Jag och Emelie är höjdrädda båda två, jättebra kombination, haha. Men vi stod där inne, såg ut genom fönstret, diskuterade hur det skulle vara om alla människor var så mycket mindre än en själv som de såg ut att vara, och tvärtom. Jag tror vi kom fram till att vi inte ville vara jättar. Haha.
Sen upptäckte vi att man kunde gå jättehögt upp i byggnaden. Det var läskigt, mina vänner. Men utsikten är jättefin.

Mysig dag helt enkelt. Imorgon kommer jag tvingas skolka från gk-lektionen. Jag ska klippa mig klockan elva, mamma tror att jag fortfarande slutar tio på fredagar. Men jag gråter inte, oh nej.

Ja, just det. Jag har klippt mig! Det blev inte helt perfekt, hon glömde klippa på ett ställe så det ser lite cp ut när jag böjer mig fram, därför ska jag dit imorgon igen, men jag är jättenöjd med frisyren. Bild har jag ingen bra, så det får ni ingen.

Godnatt folks. Nu ska jag chatta med Johanna och läsa dikter. Samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0