Typ som Twilight. Fast bara nästan.

Jag är heartbroken. Jag har läst ut Catching Fire. Jag grät till och med en gång. Jag vet att jag sa att Rue var min favorit i ettan, men det är klart att det är Cinna. Cinna <3

Nu vill jag inte läsa Mockingjay på väääldigt länge. Jag vill liksom inte att böckerna ska ta slut. :'(



När man googlar bilder så inser man att de är mycket större i das stater... Vilket känns hemskt. Att jag sitter och googlar fanbilder känns så himla töntigt. Alltså. Jag kan nästan förstå hur alla som älskar Twilight känner sig.

Eller, nä, det kan jag inte. Till skillnad från Twilight har Hunger Games en handling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0