Too much to do

Åh, helloj! Jag sitter i klassrummet och väntar på att engelskan ska börja. Jag är inte taggad, haha. Jag insåg för resten att jag har sjuuukt mycket att hinna med innan påsklovet.

1. Lämna in livskunskapen
2. Skriva svenskaloggar
3. Förbereda och presentera boken jag läst i svenskan
4. Stiliseringen
5. Prov i mediakommunikationen
6. Annonsen i småföretagande
7. Plugga och göra provet i småföretagande
8. Analysera ett foto
9. Redigera (och ta den jag inte hunnit göra) kompositionsbilderna
10. Göra upphovsrätts-uppgiften
11. Yrkesporträttet
12. Näringsläran


Och jag är halvt deprimerad. Hur ska jag palla? Om det inte vore för Foto hade det ändå varit helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0