Ojdå!

Sitter i skolan nu, för första gången på en vecka. Jag skippade idrotten, kom hit på mediekommunikationen och fick gå och sätta mig i biblioteket direkt för att jag inte hade kunnat plugga på provet. Fantastisk dag hittills, hehe. :D
Såå, nu sitter jag här med ett papper i handen och massa roliga frågor. "Mediernas ägandestruktur som den ser ut idag är inte bra, varför?" Sen står det "Fördjupa dig inte för mycket, meningen med denna fråga är inte att du ska kunna massa fakta." Eeeeek. Står det så så fördjupar jag mig ju ändå.
Insåg precis nu att min blogg ser mycket bättre ut i Safari. Så skaffa det istället hörrni. Och lyssna inte på statistik. Hejdå! <3
Whaaaahaha vad den här var hemsk när man var liten. Jag får fortfarande ont i magen när jag hör introt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0