Mwahahahaha!

Sitter i biblioteket (igen, ja, det här är mitt liv) och tittar på när Viggo spelar ett skitkul spel på Facebook. Hon ska skjuta zombies och får gratis korv. Så spårat!
Mediekommunikationen var inställd, det kändes ju jättekul med tanke på hur mycket jag stressade för att komma i tid. Howevva, jag ska klippa mig senare idag! Mitt långa hår ska bli kort. Jag kommer bli helt chockad.


FAAAN HIMLA BLOGG.SE DU SKA LYDA MEJ OCH LÄGGA UPP ALLA JÄVLA BILDER SOM JAG VILL LÄGGA UPP DIN HIMLA SKITSTÖVEL!!!!!

Och nu ser jag att det står "ursäkta för driftstörningarna. Man ba PUBLICERA MITT INLÄGG NÅN GÅNG.
Så, nu har jag dampat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0