Klockan är mycket!

Dags att sova snart. Jag har suttit uppe och pluggat, gott folk. Det var inte igår sist. Nu kan jag en massa om litteratur som jag inte kunde innan. Jag ska ju ha den där redovisningen om Doktor Glas imorgon. Jag har inte direkt strukturerat allt så att jag vet vad jag ska säga när, men jag har i alla fall ökat min allmänbildning.

Problemet med sånt är att man blir så nördig. Jag gillar inte att vara nördig. Jag tycker om när andra är nördiga, det är gulligt, men jag kan ju inte gå runt och tycka att jag själv är gullig och vara glad för att jag gillar mig själv. If you get what I meeeaan.

Så, imorgon ska jag berätta, inför hela klassen, hur intressant Hjalmar Söderberg och modernismen är. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0