Jag är fett het!

Här sitter jag och har feber! Rynkar på näsan Men annars har dagen varit riktigt bra, jag slutade jättetidigt (gjorde jag visst...). Har pluggat på engelskan. Kommer gå katastrofalt bra. Alltså, godkänd blir jag lätt, men jag vet inte hur viktigt det är att kunna allt. Men, som det känns just nu så blir det ingen skola imorgon. Vi får la seee.

Song of the Day

Houman Sebghati – Lögner

(Jag vet att länkarna inte funkar, men ni lär ju ha Spotify om ni klickar, så det är bara att söka i Spotify. Very easy.)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Varfäör bloggar du på båda bloggar? :p Och den där länken funkade (Y)

2011-03-10 @ 16:10:07
URL: http://viktorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0