Hej, jag är aningens hög idag!

Jag somnade runt halv tolv igår, tror jag. I alla fall så vaknade jag runt klockan ett idag efter att ha drömt massa feberdrömmar. Bland annat så drömde jag att jag var på något konfirmationsläger och var den som stod för underhållningen. Då bestämde jag mig för att klä ut mamma till Lady Gaga och låta henne sjunga. Helt random! Sen brann det överallt och hela tiden (febern, antar jag). Och dessutom sprang jag runt och letade efter min gamla hund som jag visste fanns någonstans. Jag hittade honom aldrig. Jag grät när jag vaknade, hehe.

Jag har tydligen influensa. Tjoho! Sist jag hade det var när jag var 14. Jag var sjuk i tre veckor... Okej, jag hoppas verkligen att jag inte behöver vara sjuk så länge. Men jag kommer inte till skolan imorgon och jag kommer inte jobba på lördag, så mycket vet jag.

För resten, de som har högre kroppstemperatur borde vara mer flummiga, har jag kommit fram till. Jag ser så många konstiga saker när jag har feber. Får man automatiskt högre kroppstemperatur när man har bra blodcirkulation? Måste jag ta reda på. För då borde man ju ha roligare. Hehe. Okej, det där är säkert helt stört. Men jag kan typ inte gå, allt är helt fel i proportion till hur jag ser det. Jag har tillbringat massa tid till att skratta åt mina tummar som ser jätteroliga ut. Jag antar att de ser ut som tummar gör, men då är tummar väldigt fula. Haha korvar!

Neee, jag har inte tagit tempen. Jag knarkar Ipren och går with the flow. Much much funnier.
Btw, den här texten är full av stavfel. Men jag vet att ni älskar mig ändå!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hahahah, världens bästa inlägg EVER! xD

2011-03-10 @ 22:03:10
URL: http://viktorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0