Hah, bra att jag inte bloggade igår.

Godmorgon!

Okej, det är inte en jättegod morgon, direkt. Sitter hemma hos Johanna nu och mår...jättebra. Ska snart dra härifrån (måste jobba, huuur jag nu hade tänkt klara det haha) men Janna bara sover. :( Vill inte direkt väcka henne heller.
Men, åh. Ni kan väl ringa henne eller nåt och säga att hon ska följa med mig till bussen? ;)

Jag vaknade för resten med bilder urrivna från en klädkatalog i min bh. Kan vara det sjukaste jag sett när jag vaknat. Nej, det är det inte. För att förra natten vaknade jag med två långa skärsår på mitt ben. De var inte där innan jag somnade. Två parallella streck. Jag blir ju rädd för mig själv.
Whaaaaa. Nu ska jag rensa hennes kylskåp. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, kan tänka mig att det inte blev nyktert till sommarlovet ;D

2011-03-26 @ 10:26:27
URL: http://viktorian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Bra jobbat haha ;)

2011-04-01 @ 08:00:48
Postat av: Lisa

ja du kanske kunde gissa att det var jag som skrev den förra komentaren ;) PUSSSS!! <3

2011-04-01 @ 08:01:53
URL: http://overcurrent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0