Glädje glädje glädje *dumdumtudutum*

Lite Family Guy är aldrig fel!!!



För resten, jag ska till Västerås imorgon. Kom på det ikväll. Känns ganska spontant, haha. Så imorn blir det att träffa Johanna, och kanske Lisa, igen! :D
Det enda som är jobbigt gäller vad jag ska göra imorn. Jag vet, jag är så bra på att hålla löften. xD Men ååh. Jag vill ha kul men samtidigt ha koll på allt. Gah. Får se vad jag gör. Ångest.

Men,
en rolig sak.... Jag ska på Frizon!!! Jag insåg nu att jag har råd. Jag kommer vara pank hela april men det är sååå värt det. Jag menar, hallå, Looptroop Rockers kommer dit. Det kan man bara inte missa!


Kommentarer
Postat av: vix

Jaaaaa, frizon! =D

2011-03-27 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0