Konfirmation

Snart ska jag åka och se Jenny och Rebecka konfirmeras. Jag är typ inte jättetaggad, hehe. Jag har knappt sovit någonting för jag har fortfarande inte satt upp gardinerna, så det blir ljust klockan fem på morgonen och då har jag sovit två timmar...
Men jag ska få ha en fin klänning på mig. Som inte alls passar  till mitt hår, men det skiter vi i. Sen behöver jag verkligen städa. Jag önskar (inte) att ni kunde se hur stökigt det är här. Rebecka har vält ut hela garderoben i jakt på något och jag har all reklam kvar lite huller om buller. Okej, att jag behövde städa har inget att göra med min klänning, men random ftw! ^^



Det där är jag. Försökte få med min klänning lite. Det är samma som jag hade på skolavslutningen i nian för två år sen. Gamla goa minnen det där.



Aww. Pussgurkor. 9A var och förblir bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0