Eva Green och döden

OhMyGod – Elements

En mysig låt att lyssna på en regnig sommardag!
-----------------------------------------------------------------------------

Jag drömde något sjukt inatt. För det första så var jag en skådespelare, nämligen Eva Green.



Skumt. Men grejen var den att jag skulle bli avrättad, och jag vet inte alls varför. Jag tyckte inte att det var så hemskt heller, jag tänkte mer "men åh, palla, jag vill göra annat"...
Det var inte bara jag som skulle bli avrättad, utan Emelie, Janna, Vicki, Lisa och Julie hade också gjort något, jag vet fortfarande inte vad.

Dessutom så drömde jag att huden på mina kinder hade blivit jättehård och sträv, som på en fotsula, så jag gick till en liten mysig shop (vi sprang runt och gömde oss för de som skulle ta oss till avrättningsplatsen) och köpte en hudkräm. Sen när jag vaknade så hade jag ont i kindbenen. De är fortfarande lite ömma. O.o

Och Emelie hade två barn. Hon var den enda som tog det här riktigt seriöst. Det var nämligen så att avrättningarna fick sammanlagt ta högst en halvtimme, så hon funderade på hur hon skulle få det att ta så lång tid som möjligt. Men annars var det chill. Jag hade världens längsta klänning med massa underkjolar, så jag gömde nycklarna, som gick till alla dörrar som vi var tvungna att springa igenom, under klänningen. xD

Stackars kindben. Jag undrar vad jag har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0