DÖÖÖÖÖÖÖ

Alltså OMG, mitt liv är nonexisting. Janna jobbar, Lisa jobbar, Vicki är i Dalarna och kör runt i en bil eftersom ungen har skaffat körkort (!!!), Jacke bor på landet, Viggo bor på landet, Emelie bor i Gävle, och på helgen, när Janna är ledig och Lisa förhoppningsvis är ledig några timmar, då jobbar jag. Jag är så himla sur. Jag är hellre fattig än ensam.

Jag har sett lite Grey's Anatomy. Meredith är så himla dryg. Hon är en sån där som inte vet vad hon vill. Man ba gör vad du vill och stå för det. Drama queen. Hahaha, jag vet att jag är bitter, men det är för att jag är ensam. En random kille från USA vill Skypea med mig, men det känns creepy. Och min webcam funkar ändå inte.

Jag saknar min kamera så jag tror jag ska dö. En blogg handlar ju ändå om det tråkiga liv man har, men när man kan ta kort på det så blir det så himla mycket mer intressant. Benjamin fyllde år idag, till exempel. 4 år är den lilla killen nu. Helt sjukt vad fort tiden går. Jag minns när Noomi fyllde 4. Nu är hon 13.

Men jag har världens självförtroende för den dikten jag skrev för flera dagar sedan. Och nu är det så här att om ni vill läsa mina dikter, några av dem alltså, jag har inte lagt upp många, så kan ni klicka på en länk. Ni kan klicka på den igen om ni vill. Gud vad kul det här var. Jag kan lägga in random ord också.


korvspad


mitella är till för sjuka människor






VAR FAN ÄR MIN MITELLA?!?!?!

Får jag klaga lite? Inte för att ni har något val...

Jo, mamma är jobbig. Alltså jag orkar inte människor som vill att allt ska vara jätteprydligt, och som är kära i att organisera grejer. Okej om det är deras jobb, men då vill inte jag vara med. Som nu när jag skulle diska så sa mamma:

"Jag vill att du sorterar. En del grejer ska in i diskmaskinen, andra ska diskas. Jag lägger de som ska in i diskmaskinen hääääär, och de andra hääääär."

Jag: O.o

Mamma: "Förstår du?"

Jag: "Du menar att jag ska diska en del och lägga resten i diskmaskinen? Jag tror jag har fattat det."

Mamma: "Ja, fast du ska sortera först."

Jag: O.o

Mamma: "Fattar du inte?"

Jag: "Vadå sortera? Varför? Jag vet vad som ska vart sen. Vad är grejen?"

Mamma: O.O

Suck. Sucksucksuck. Snacka om att komplicera allt.

Inatt drömde hon att jag stod på en äng och att hon inte ville att jag skulle stå där. Då sa jag att jag fick stå där för jag var 18. Då orkade hon inte tjafsa, så hon ba "okej, gör som du vill".
Jag ba "Eeeeeh, mamma, det där är ingen dröm, det är verklighet."

MEGASUCK.

Göra något på söndag, någon? Pleeeaaase. Lämna mig inte här.

Kommentarer
Postat av: emelie

komsi komsi bara! här har vi kul! hopp på tåget bara!

2011-06-16 @ 21:25:32
Postat av: Viktoria

Haha, det går ju faktiskt bussar till stan! Knäppis! ;D

2011-06-16 @ 23:24:18
URL: http://viktorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0