Thor-Hannah

Det här kommer bli ett långt inlägg, just so you know!

Jag är svettig som en gris. Har legat ute och solat ett tag och är inte det minsta mer brun, men svettig.
Jag drömde en bra sak inatt. Jag var i en awkward situation, men sen var den inte awkward för alla var så dumma i huvet så jag satt bara och skrattade åt dem. Jag tror jag löste ett problem när jag sov. Jag borde sova mer!

Men igår så bloggade jag inte eftersom jag kom hem sent och det hände massa saker. På morgonen följde jag med mamma och de små till Pingstkyrkan för att se Noomis skolavslutning. De flesta sjöng falskt. Jag fattar inte grejen med att låta alla få sjunga på skolavslutningar och sen så kan de inte sjunga. Stackars barn. Men det fanns faktiskt två tjejer som kunde sjunga. Wow.

Sen kom jag hem och det vete gudarna vad jag gjorde under eftermiddagen.. Jag tror jag var ganska sur. Hehe.

Men sen på kvällen så åkte hela familjen till Livets Ord för att se Jenny och Rebecka sluta skolan. Jenny slutade nian, woop woop! Det var faktiskt riktigt läskigt att se alla små barn vara 15-16 år och gå upp på scenen. Jag stod ju där nyss! Vad hände med tiden?
För resten var det en som pratade som var riktigt skum, inte en elev då utan en förälder. Jag hade värsta diskussionen (eller ja, diskussion vet jag inte, vi tyckte samma sak) med mamma när jag kom hem. Den här mamman hade typ sagt att det är bra att Livets Ord finns så att barnen får lära sig lite kritiskt tänkande. Man ba eeeh. EEEEEH. Näe. På ett sätt är det väl sant, man lär sig kritiskt tänkande, men bara mot vissa saker. Inte som en princip utan bara "tänk kritiskt när det kommer till det här". Jag tyckte hon var lite dum i huvet faktiskt, no offense, men jag har lärt mig mycket mycket mer kritiskt tänkande sen jag slutade på Livets Ord. Så..... näe.

Anyway. Efteråt träffade jag Vicki och Jakob, som hade ett plåster på pannan, stackarn. Han hade spelat strutfotboll och gjort illa sig och fått åka ambulans. Varje gång han skrattade så fick han ont i pannan, hihi.
Vi gick till ett klassrum för att hälsa på Vickis lillasyster Nicole. Och medan vi väntade på att få komma in så hittade vi massa roliga saker. Kolla bara.



Ja, och efter att vi hade hälsat på Nicole och sett hennes fantastiska betyg (*host host*) gick vi och lade oss i gräset bredvid fotbollsplanen och "solade" (det fanns ingen sol). Jakob spelade den här på gitarren för oss: Cornelis Vreeswijk – Hönan Agda

Hahahahahaha. Asskön ju xD

Det var en trevlig kväll det!





Idag ska jag börja jobba med att städa trapphus. Jag längtar tills pengarna rullar in....yummy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (eller någon annans)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Berätta vad du har på hjärtat! :D

Trackback
RSS 2.0